Thursday, March 22, 2012

Seriouss!! Ampun!

HELLO EVERYBODYY!! WASSUP YAWW!

DAH LAMA SINGA BETINA TIDAK MENGAUM.kan?? (nak singa aja -.-)

Sumpah lama gila weyh!!! lama gila!!! Lama tersangat-sangat lama tak update ha!! dari aku bujang.. sampai la aku dah bertunang dan sampai la aku nak berkahwin dah ni ha!!! anak buah aku pun dah berjalan dahh!! ( bercerita dengan sangat EXCITED! ni ! ^_^ )

Sorry guys. I takda la busy mana ponng. tapi tulah. malas sangat nak menaip. al maklumla, FB dah tiada dalam senarai aktiviti, kawan pun dah GONE sebab masing- masing bawak haluan sendiri. Then I pun dah tak macam dulu dah tunggang langgang lepak mana-mana. so kalau I cerita pasal diri I aja ponn y'all mesti boring kann?!!


Well, banyak sangat cerita panas lagi haru yang berlaku dalam hidup I selama I menghilang ni. Sampai I tak tahu nak mulakan cerita dari mana. tahun 2011 memang macam &$%^ .haihhhhh kenapa?? sebab apa? ha!! tulah dia!! bawak bertenang y'all. Sabar..HAHA Nanti I akan luahkan satu persatu sampai y'all akan cakap at the end "wth?!" HAHA

Oh ye! Anak buah I dah membesar dengan sihat dan cemerlang dahhhhh!

Tgk tu! dia dah pandai jalan dah pongg!

Ha, kalau y'all nak tau enn (kalau nak tau la -_- )... I akan berkahwin pada 10 JUNE 2012 ni!!!^_^ di jemput para hadirin yang mengenali I, yang terpisah jauh, yang menghilang entah dimana.. tolong lahhh Tolongggg hubungi I la yeh.. yela . karang ada yang terasa lagi I tidak menjemput masa majlis pertunangan I dulu (T_T).
Oklah. nanti I akan Update lagi ape yang y'all dah terlepas. TUNGGU!!! haha BUHBYE

3 comments:

  1. NISA..still remember meeee? Tasnim? Hee, rindunyaaa sama kau!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. ohh my gawdddd!!!! ofcoz laaaaaa still remember!! tasnim!!!tasnim!!!(T_T) rindu ni!! kau sihat? Aku dah lama gila cari kau! tapi tapi tak tahu mana nak cari (T_T). ALHAMDULILLAH!!nasib baik kau cmment ni ha. num kau hilang duh!! serious bnyk number hilang. weyhh bak email! aku nak number kau la. aduhh ni email aku, blackrose_riz90@yahoo.com.my

    ReplyDelete